zaterdag 24 april 2010

De trillende scheermesje van Gillette

Na trillend afslankenen trillend klaarkomen, is trillend ontharen de nieuwste rage. En we hebben het uitgeprobeerd; het werkt snel en superglad! Alleen kost dit nieuwe geintje wel een duit…..

Ik ben geen fan van ontharen, het is dat ik net zo hard het slachtoffer ben van het heersende schoonheidsideaal en dus regelmatig benen en oksels haarvrij maak. Hoe sneller en makkelijker dit gaat, hoe beter. Het handigst, want snel en niet pijnlijk is het doodgewone scheermesje. Ik heb inmiddels wel geleerd niet het mes van mijn man te jatten, want ohjee….ik zou hem toch eens bot kunnen maken! Ik voorzie mijzelf in mijn eigen gereedschapjes.

Was ik al heel tevreden met de Intuiton van Wilkinson omdat hij zo'n handig ingebouwd zeephoudertje heeft wat de klus echt versneld, het nieuwe trilmes van Gillette Venus is echt top. Ik wil geen reclame maken, maar ik kan helaas niet anders. Soms is namelijk iets echt, gewoon goed! In de kop van dit mes zit dus een trilfunctie, werkzaam op batterijen. Dacht mijn man aanvankelijk nog dat dat gewoon lekker voor vrouwen was als ze bij zichzelf een Brazilian zetten, maar nee, zo erg trilt het niet. Het is puur functioneel om nog sneller en gladder te scheren. Ook de mannelijke versie, de Gillette Fusion Power doet het uitstekend.

By the way, trek je niets aan van de boodschap dat de Gillette Venus vooral de dode huidcellen snel weghaalt waardoor je huid nog gladder wordt. Kletspraat, elk mes verwijdert dode huidcellen. Voor de man wordt deze boodschap niet gebezigd, voor de Fusion Power zegt Gillette gewoon waarop het staat: glad en snel scheren. En zo is het! Er hangt wel een prijskaartje aan: Venus voor haar kost 14,99 en Fusion Power voor hem 15,99.